کلاه قهوه ای

فکرام جا نمیشن... توی کلاهم میریزمشون

کلاه قهوه ای

فکرام جا نمیشن... توی کلاهم میریزمشون

شال قرمز...

خیلی از دوستان پرسیده بودن راجع به موزیک وبلاگ

این موزیک مربوط به فیلم قرمز از 3 گانه ی قرمز سفید آبی اثر کیشلوفسکی هست

تقدیکش میکنم به کسی که خودش میدونه تمام زندگیمه...و این آهنگ رو خواسته بود از من.

لینک دانلود آهنگ : اینجا

------------------------------------------------------------




The Judge: I want nothing.
Valentine: Then stop breathing.
The Judge: Good idea.

-----------------------------

قاضی: من هیچی نمیخوام.

ولنتین: پس دیگه نفس نکش

قاضی: فکر خوبیه.

نظرات 4 + ارسال نظر
پری سا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ http://crayon.blogsky.com

اولین بار که شنیدمش شب بود تاریک بود..ترسناک بود.اما خوب بود.چون توی این وبلاگ بود..

پریا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ

آبی ، سفید ، قرمز
در یک روز همه ی زندگی منو بلعید این سه گانه . من دیوانه این آهنگم
دیوانه ی قرمز و آبی

.. چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ

ba inke gozashtish inja bazam miyam tu bloget ta gushesh konam mesle hamishe..delam gerefte kheili gerefte..:((

علی شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ق.ظ

البته من فکر می کنم این موسیقی متن فیلم ده فرمان هست .

و نه قرمز . اما اهنگسازها یکی هست .

دوست عزیز من فکر نمیکنم ! مطمئن هستم ! چون فیلم رو دیدم !
به شما هم پیشنهاد میکنم ببینیدش !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد