کلاه قهوه ای

فکرام جا نمیشن... توی کلاهم میریزمشون

کلاه قهوه ای

فکرام جا نمیشن... توی کلاهم میریزمشون

پریِ پرتغالی من...


و تو برای من بهترین هدیه بودی توی این سال جدید...

می دونم هنوز اینجارو بهت معرفی نکردم...

اما خواستم بدونی... امسال برای من بهترین شروع رو داشت...

بهترین حس... حس "ما" بودن...

و من آروم آروم... غرق تو میشم...

همیشه باش.. کنارم باش...

من با تو..

خوشـــــبخــــــتم.


نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ http://seeyourinside.blogsky.com

سلام سهند جان
مرسی از مطالبت. راستی ببخشید البته ! اما اگر حاضری یک اعتراف صادقانه کنی یک سوال ازت داشتم! سوال در وبلاگ هست ! منتظرت هستم !!

:) شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ق.ظ

..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد